
امروز روز تولد اولین و آخرین عشقمه / امیدم تولدت مبارک باشه / ایشالله 120 ساله بشی xa0 دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . . xa0...
ادامه مطلب
آقا امید تو این رابطه یکساله باهم فهمیدم هرجی بیشتر عاشق تر باشی بیشتر زجر میکشی، این ارتباط کاملا ثابت شده که یه طرفس، وقتی برای دیدن عشقت تو بهترین لحظه زندگیش تلاشی نکنی این یعنی دوسش نداری، تو منو دوست نداشتی، دروغ میگفتی دوسم داری اگه داشتی ثابت میکردی، اما دوست داشتم براتم از جونم مایه گذاشتم ، اشتباه من همین بود اینقدر بهت بها دادم که آخرش برام ارزشی نذاشتی گفتی هر بلایی بیارم سرش این که دوباره برمیگرده، عیبی نداره مهم این بود که ثابت کردم دوستت دارمxa0 و هم ثابت کردی لایق دوست داشتن من ن...
ادامه مطلب